aug

VIR hosszú hétvége

| Szerző: Gabor1981 | 9:33 pm

Az elmúlt hét végén Horvátországban voltunk, eltöltöttünk pár napot egy hosszú hétvége keretében.

Szerdán délután Kal és Volker jöttek ki Érdre, majd miután átpakoltuk a csomagokat és Kal leállt a garázsba az autójával elindultunk 18.15kor. Nagyon jól lehetett haladni, kereken 6 óra alatt leértünk. A határon szívóztak egy kicsit, a horvát határőr kinyittatta a csomagtartót, a sörökre és a póker készletre kérdezett rá, de aztán mehettünk is tovább. Kint a nyaralóban Imi és az unokaöccse, kis Imi várt kint ránk.

Miután megérkeztünk, kb. 3 percen belül az első sérülés meg is történt: Volker szerette volna megsimogatni Imi Jack Russel kutyáját - aki mellesleg Bambam névre hallgat - ám ezt Ő támadásnak vélte, és beleharapott Volker kezébe. Szerencsére inkább kellemetlen volt a sérülés mintsem komolyabb, így a hétvégénket nem árnyékolta be ez a kezdeti baleset. Volkert ért hirtelen traumára Imi gyorsan bontott egy kis sört majd elkezdetünk grillezni. Illetve leginkább Imi grillezett, mi csak ettük és ittunk, amíg ott voltak végig nagyon kellemes és kényelmes kiszolgálásban volt részünk. Hajnali 5ig betermeltünk egy kisebb mennyiséget a sörből, majd miután az alsó szomszéd megfenyegetett, hogy kihívja ránk a rendőrséget (vagy valami hasonló, mert nem értettük amit mondott) nyugovóra tértünk.

Csütörtökön Volker és Én elég korán ébredtünk, 9 óra fele már a helyi wifi állomáson voltunk. Egy laza 15 perces internetezés (munka) és 2 üveg kola után elmentünk a pékségbe, vettünk csomó mindent, majd mire visszaértünk már Kal is fent volt. Imiék kicsit később keltek, majd a közös reggeli után lementünk a helyi strandra kicsit. 14 óra fele ebéd várt minket, és miután elfogyasztottuk elmentünk egy Imiék által felfedezett homokos tengerpartra. Érdekes utakon haladtunk, mindenesetre örülök, hogy az autó egyben maradt :) Az ottani fürdőzés után hazafelé még megálltunk egy közértnél és egy sörözőnél, majd este ismét grillparty következett. Természetesen a nagy evés után nekiálltunk kicsit pókerezni, majd kockáztunk. A pia itt is fogyott rendesen, Volker, Kal és Imi sözötek és picit Unicumoztak, addig kis Imi és Én a sör mellett megittuk az érdi sütögetésről megmaradt fél üveg Bacardit. Mondanom sem kell, szárnyalt a fantáziánk, és a számok elnevezését olyan nemesi rangba emeltük, amit leírni nem lehet, majd Balatonon egy külön tanfolyam keretében megtanítjuk azoknak, akik kiváncsiak rá :)

Péntek nagy lazulással telt, leginkább a tengerparton fekvéssel. Az egész hétvégéről elmondható, hogy Volker és Én nagyon-nagyon sokat töltöttünk a napon, Kalnak sajnos napallergiája lett, így Ő kevesebb időt tudott lejönni velünk a strandra. Reggel kezembe kaptam egy rejtvényújságot, és megpróbáltam benne rejtvényt fejteni - bár ne tettem volna. Történt ugyanis, hogy 1-1 feladványt rosszul olvastam fel, ami nagy derültséget váltott ki mindenkiből. Ki ne olvasná el az igevégződés szót idegvégződésnek? :) Vagy a híg ételt hideg ételnek? No sebaj, végül sikerült megfejtenünk közös erővel. Imiék 17 óra magasságában elindultak haza, mi pedig elővettük a sárkányt, és az eléggé erős szélben lementünk sárkányozni kicsit. Nagyon kellemes volt, a parton utánunk többen is próbálkoztak, de azt hiszem mi voltunk a legügyesebbek :) A sárkányozás után vacsora, majd ismét iszogatás következett. Talán éjfél lehetett, amikor sétálni indultunk. Nem messze meg is találtuk a helyi karaoke bárt, ahol sajnos csak horvát zenék forogtak, így túl sokat nem tudtunk hozzátenni az énekléshez. Még picit vártunk, hátha lesz angol szám is, de nem volt. Hazamentünk, majd egy kis beszélgetés után nyugovóra tértünk.

Szombaton reggel bementünk a városka bazársorára, ahol Kal vett a Rékának egy kis szuvenírt, majd déltől Volkerrel szintén a strandon voltunk. Délután Kal is lenézett, majd Volkerrel észrevettük, hogy a tavaly nagyon bújócskázni tudó kislány (sajnos tényleg kislány, de a koránál érettebbnek tűnt :) megérkezett az utcába. Gyorsan döntést hoztunk, és lejátszottunk pár petáng (jól írom?) játszmát. Mindegyikünk nyert 1-1 settet, a végére már szinte teljesen sötét lett. Közben Volkerrel azon beszélgettünk, hogy a ciniminiként emlegetett kishölgy valóban az-e, akit tavaly láttunk, mi mindenesetre nagyon szerettük volna azt hinni. Nem tudjuk pontosan sajnos még most sem, majd talán jövőre kiderül :) A játék után este egy kiadósat beszélgettünk. Kal mesélt nagypapás történeteket, beszélgettünk bizonyos dolgok legalizálásáról (vagy nem legalizálásáról), munkáról, a jövőről, stbstb. Éjjel 3kor fejeztük be, ami viszont a szomszédoknak nem tetszett, bár nem értem, hogy miért, mivel nem voltunk hangosak...

Vasárnap délelőtt ismét a strandon voltunk, 13 óra fele pedig elkezdtünk csomagolni, a cél az volt, hogy 3kor elinduljunk. Ez sikerült is, 15:02 volt, amikor elindultunk az autóval. Sajnos nagyon nagy dugó volt Karlovac előtt, mögöttünk még egy baleset is történt, a határon is várni kellett. Magyarországra érve még Balatonra anyuékhoz be kellett ugrani, ott egy gyors vacsora várt minket, és este 10 után már haza is értünk. Kal és Volker elindultak haza, nekem pedig még be kellett szaladnom Pestre. Éjjel 1-kor értem haza, gyors fürdés, és alvás következett. Összegezve: nagyon jó volt a hétvége!

Az előző post-ban emlegetett pechsorozathoz: most megírtam ezt a hozzászólást, de valamiért csak a felét mentette el az admin, így a második felét kompletten újra kellett írnom...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.08.11. 12:17:42

Nagyon jól éreztem magam - köszi a lehetőséget ;-)