aug
2

Mi minden történt...

| Szerző: Gabor1981 | 11:50 pm

Érdekes másfél hét áll mögöttem, főleg az elmúlt pár nap, mindig történt valami, és sajnos nem mindig pozitív dolog... kezdjük avval, hogy a legutóbbi bejegyzésem óta valami megfejhetetlen okból a blog.hu admin nem engedett be. Többször kértem új jelszót, kínomban már új böngészőt is telepítettem, semmi nem használt. Most is többszöri próbálkozás után engedett be, szóval elgondolkodtam azon, amit Volker mondott: ezért kell saját blog motor. Tényleg megfontolandó!

A lényeg: írni szerettem volna, hogy júli 22-én (szerdán) egy nagyon kellemes póker partyn vettünk részt az Andersenben, a több ismeretlen mellett részt vett Kal, Volker és Gabesz (Kal sógora). Két játék alatt kétszer kerültem a heads up-ba, de sajnos egyikben sem volt szerencsém, így mindkét alkalommal másodikként fejeztem be a partit. Kal a játék után kint aludt nálam Érden, miután hazaértünk még egy jót beszélgettünk majd nyugovóra tértünk.

2 napra rá pénteken útnak indítottam mindkét üzlettársamat, Imit és Lacit nyaralni, hogy egy hosszabb pihenés után újult erővel jöjjenek vissza a hétköznapokba, mivel ez a hosszabb pihenés még tart, emiatt a végeredményről később fogok tudni beszámolni.

És innen kezdődtek a gondok. Szerdáig még semmi gond nem volt, csináltam a dolgom, DVD-ket szereztem be és szállítottam a Rockyba, csináltam az étteremmel járó dolgokat. Szerdán aztán dél környékén jött a telefon az étteremből, hogy vizsgálatot kaptunk, adunk-e blokkot mindenről. Mivel tudtam, hogy evvel gond nem lehet, nyugodt maradtam, már amennyire egy ilyen vizsgálat nyugodtságot tud szülni. 1 óra alatt lezajlott a papírok átnézése, és a 2 ellenőr elégedetten távozott, megkaptuk a jegyzőkönyvet, hogy minden oké. Az étteremből az irodába tartva már bőven félúton vettem észre, hogy az irataimat bent hagytam a Krúdyban. Nem volt mit tenni, visszafordultam, elhoztam, majd irány az iroda. Ott egy levél fogadott, amiben az Artisjust egy igen szép csekk formájában tudatta, hogy tudnak a létezésünkről, és hogy bizony emiatt fizetnünk kell. Ki szeret fizetni? Főleg szinte a semmiért? Kisebb morgások közepette eltettem a levelet, majd beszélek velük telefonon. Ekkor jött az újabb telefon, hogy a szénsavpalack fogyóban, kellene a 2 új, amik az irodában vannak. Gondoltam semmi gond, elintézek még 1-2 dolgot, majd irány vissza a Krúdy. Ez így is történt, de már a Petőfi hídnál jártam, amikor észrevettem, hogy mindent elhoztam, csak a szénsavpalackokat nem. Már mosolygtam a hülyeségemen. Visszafordultam, felvettem amiért egyáltelán elindultam, majd végre bejutottam a palackokkal az étterembe. Annyira mérges voltam, hogy elég sokáig bent maradtam, 22.30 is volt, mire hazaindultam.

Csütörtökön aztán ismételt árubeszerzés és hivatalos ügyek intézése után gondoltam időben hazamegyek, hiszen péntekre kerti party volt szervezve és még a 2 héttel ezelőtti nyomokat is el kellett tüntetnem, kb.17 óra fele elindultam haza. Elég gyorsan, 25 perc alatt hazaértem, majd amikor már az utcánkban voltam körbenéztem a kocsiban, és észrevettem, hogy a notebookom az irodában hagytam. Majdnem felrobbantam a méregtől, hiába értem haza időben, mire bementek a gépért és újra hazakocsikáztam este 7 volt. Gyorsan rendet csináltam, elmentem vásárolni, majd lefeküdtem.

És jött a péntek. Kiálltam a garázsból, és sípolt az autó, hogy bizony tankolnom kéne menni. Mivel a Metro-ba mindenképp be akartam szaladni, elmentem a budaörsi Metro áruházhoz. Beálltam tankolni, csordultig töltöttem, visszaraktam a pisztolyt a helyére, és a tanksapkát nem tudtam visszarakni. 1-2 percet elbénáztam, majd gondoltam bemegyek, fizetek gyorsan, és utána megszerelem az autót. Magabiztosan a céges bankkártyával és Metro kártyámmal bebandukoltam a shopba, ahol is egy szuper 200-as hibakóddal visszautasította a kártyámat a bank. Kértem a hölgyet húzza le még egyszer, hiszen minden rendben van a kártyával. Ezt meg is tette, semmi eredmény. Na ekkor kezdtem megijedni: kp nem volt nálam, ez a bankkártya szar, a kh-s is üres, lehet itt kell maradnom és ablakot pucolnom, amíg üsszejön a tankolásom ára. Pánikomban eszembe jutott, hogy Réka talán tud rajtam segíteni: felhívtam, és kértem, hogy valahonnan rakjon 15ezer ft-ot a kh-s lemerült kártyámra, hogy tudjak fizetni. Addig rendesen voltak a hölgyek, mondták nyugodjak meg, álljak félre a kocsival, így a tanksapkát is volt időm megszerelni. Réka pár perc múlva hívott is, hogy fizethetek. Konkrétan tényleg nem tudom hogyan oldottam volna meg a dolgot, az egész családom nyaral, tök egyedül vagyok itthon, szóval tényleg hálás vagyok a segítségért, köszönöm! A "kisebb" incidens után persze kiderítettem mi történt a számlámmal, nem akarom részletezni itt, legyen elég annyi, hogy emberi mulasztás + hülyeség játszott közre.

Ezek után tényleg vártam már az estét. A hab a tortán az volt, amikor az étteremből már visszaérve az irodába észrevettem, hogy a póker készletet bent hagytam... ezen a feledékenységen már szinte nem is csodálkoztam a hét után, és szépen visszamentem a zsetonokért. Este aztán - most szép, napos időben - megérkezett szép lassan mindenki, akiket vártam, nagyjából ebben a sorrendben: Reka, Bia, Kal, Volker, Hanni, Dave, Chubba, Kori, majd később még Laca is befutott. Az este nagyon rendben volt! Nagyon-nagyon jól éreztem magam, rengeteg fotó készült, mondanom sem kell az alkohol is fogyott rendesen, amitől mindenki egyre-egyre jobban érezte magát. Remélem Balatonon a buli legalább ennyire jól fog sikerülni (és ha valóban jönnek a zskf-ről is a lányok, akkor meg pláne).

Szombat reggel a 3-4 órás alvás után mire felébredtünk Bia ismét rendet rakott, amit ezúton is köszönök, így elég hamar, 11 óra fele el is tudtam indulni Balatonra. Mondanom sem kell, iszonyat dugó volt, laza 2 óra alatt értem le! Lent aztán szombat este sütögetés, vasárnap bográcsozás volt. Időközben sikerült nővérem sd kártyájára visszavarázsolni a véletlenül általa letörölt képeket, köszi a tippeket a progira Volkernek, Dave-nek és Szapinak is. Ma olyan 5 óra fele - gondolván arra, hogy ne legyen dugó - elindultam haza. Nem tudom mit vártam, de a világosi felhajtónál már állt a forgalom. Így gyorsan útirányt változtattam, és a régi 7es úton elmentem Tác-ig, és ott kanyarodtam fel a pályára, ahol már jó volt a forgalom. A hét megkoronázásaként még egyszer jól sikerült rámijeszteni a police-nak: gyönyörű 130as tempóval lehagytam egy rendőrautót, akik miután ezt megtettem beálltak mögém, felkapcsolták a szirénát, és mutatták, hogy álljak félre. Nem tudtam mire vélni a dolgot, gondoltam valamit csak csináltam, hogy félreállítottak, rádasásul mikor megálltunk a leállósávban nem jöttek oda hozzám, hanem kérték, hogy szálljak ki a kocsiból... megtettem, majd mutatták, hogy valami lóg jobb elöl az autón. Szóval mint kiderült csak ezért állítottak meg, még utána segítettek is szerelni, majd szép napot kívántak, és mehettünk tovább.

Egyenlőre ennyi, kiváncsi leszek a jövő hétre, a szerdát logikus módon már nagyon várom, majd beszámolok róla, hogy miért, de sokan már úgyis tudják :)

A kertiparty-n készült képek Volker oldalán megtekinthetőek: http://picasaweb.google.hu/vpnoti/BsHKertiPartyII2009

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr671284158

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csökkenő férőhelyek az egyetemen és vár a Fidelitas! 2009.12.08. 23:42:51

A Fidelitasnál próbálják megfejteni mi bassza a csőrüket a középiskolásoknak, és akkor azt kell nekik mondani. Erre azért van szükség, mert a közigazgatásba készül távozni a Fidelitasosok zöme. Azokat pótolni kell. Az Egyenlítő tv hangfelvétel szerint ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.08.03. 11:25:25

Nem semmi, hogy mik történtek veled az elmúlt másfél hétben ;-)

A kertiparty tényleg nagyon jól sikerült és én is várom már a szerdát... :D
süti beállítások módosítása