jan
7

Dugulás

| Szerző: Gabor1981 | 10:04 am

Tegnap este időben, 8 körül el akartam indulni Andersenből haza, hogy végre befejezzem a Szökés 2.évadát. A kocsiba már kivittem a notebookomat, csak valamit bent felejtettem a pulton, így visszaszaladtam. Gondoltam akkor elszaladok wc-re is, és mit látok: az egyik férfi wc-ben színültig áll a víz. Rettenet mérges lettem, mivel előző nap lett kigörényezve a teljes rendszer, azonban azt is észrevettem, hogy a wc mellé egy adag papír van letéve, és nem a tartójába rakva.

Így a kocsiból szépen visszahoztam a notimat, majd hívtuk a sürgősségi csőgörényest. A leggázosabb az volt az egészben, hogy idővel mind a női, mind a férfi wc-ket elöntötte a víz, ráadásul telt házunk volt, nagyon ciki volt a vendégek előtt ez a szitu. A görényes úriember 10 körül meg is érkezett, és szerencsere durván fél óra alatt megoldotta a problémát. Nem tudom mennyiszer kellett már emiatt este bent lennem és idegeskednem, de ez egy olyan pont, ami miatt szerintem még párszor fogok is. Azt, hogy ki hibázott (vagyis inkább kik hibáztak) tudom, ma lesz velük egy kis beszélgetésem.

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr941653532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása