sze
22

Kicsit megkésve, de jelentkezem a múlt heti összefoglalóval. Mivel ismét időhiányban küzdök (ezt a post-ot is több mint 1 nap alatt hoztam össze) megpróbálok azokra az eseményekre koncentrálni, amik nem hétköznapi dolgok voltak.

Első nem szokványos dolog volt a hét elején, hétfőn, hogy az éttermet Réka és barátnője, Anna látogatták meg. Anna érkezésének külön örültem, mivel azt hittem, hogy bizonyos események miatt soha többé nem fogom már látni. Megkóstolták a szakácsfiú specialitását, az Andersen spagettit, ami remélem mindkettőjüknek ízlett. Én a beszélgetésbe a nyári képek átnézésénél kapcsolódtam be, addig hagytam őket kettesben beszélgetni, nem akartam zavarni. Nagyon remélem, hogy jópárszor fognak még bejönni, mint mondtam is nekik, bármikor szívesen látom őket.

A kedd és szerda nem mondom, hogy eseménytelenül zajlott, de nagyon fontos kiemelni való nincs.

Csütörtökön Dave-el egyeztettem, és este 6 körül bejött hozzám az étterembe. Nagyon régen nem beszélgettünk már, és közel 3 órát volt nálam. Pár sör és üdítő társaságában társalogtunk az elmúlt nyárról, munkáról, magánéletről, szóval mindenről. Itt beszéltük meg, hogy mivel Brigi átvette az új lakása kulcsait, segítek nekik egy kanapét hazavinni az Ikeából. Az eseményre pénteken kerül sort, amikor is kölcsön kértem bátyám autóját, majd Dave-et felvettem náluk, és elindultunk az Örs Vezér téri Ikeához, ahol már Brigi várt minket. Mint kiderült, az áruház árukiadója pár km-rel arrébb van, így áthajtottunk oda. Miután beraktuk a 4 részre szedett sarok kanapét Brigi lakása felé vettük az irányt. Kicsi a világ, mint kiderült, Brigi pont abban az utcában vett lakást, ahol Wolfiék laknak. Meg kell mondjam, nagyon szép az épület, igényes a kivitelezés, nagyon szép a lakás! Kb.1 óra alatt fel is cipeltük az ágyat (harmadik emelet, de volt lift, cserébe viszont nem tudtam megállni az ajtóban az autóval, így azért kellett cipelni és jópárat fordulni). Miközben a bútorszállítás történt, jött a telefon az étteremből: csőtörés van, ömlik a víz az egyik szelepből. Gyorsan kerítettem egy szerelőt (aki közel 1 havi minimálbérért cserébe 5 perc alatt megcsinálta a vízfolyást... nem mondok inkább semmit), így miután végeztünk a bútorszállítással este 9 körül beszaladtunk az étterembe megnézni, minden megoldódott-e. Szerencsére igen, persze az összeg miatt idegességembe telefonáltam párat a ház közös képviselőjének, stb, még nincs lejátszva a meccs velük, nem feltétlenül akarnak fizetni ugyanis, de erről majd jövőhéten tudok többet írni.

Eljött a szombat, amikorra egy nagy póker party volt betervezve. Az eredeti 20 főről 7 főre csökkent a játékosok száma, de ez végül is nem volt probléma, ugyanis nagyon jó társaság gyűlt össze! Az este folyamán megismertem Réka apukáját, vele jött Kal és Gabesz, a családdal érkezett Imi, jelen volt még Balázs a szakácsfiú, egy törzsvendégünk Johnny, és jómagam. Az este alatt 2 kört játszottunk, nekem sajnos nagyon nem jött be az agresszív játék, percben és leosztásban nézve messze én játszottam a legkevesebbet. Sebaj, volt mivel foglalkozni, es legalább tudtam beszélgetni a pultosokkal is, Krisztával és Gáborral. Talán este 11 is volt mire hazaindultam, sietni kellett, mivel a vasárnapot Balatonon töltöttük a családdal. Kellemes, lazulós nap volt, délelőtt megcsináltuk a kandalló bekötést, üzemel, így már télen is simán le tudunk menni a nyaralóba, délután pedig sógorral megfürödtünk a Balatonba. Meg kell mondjam hideg volt nagyon, de ettől függetlenül kellemes volt a mártózás!

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr191403248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása