okt
20

Bulizós hétvégék

| Szerző: Gabor1981 | 11:57 pm

3 hete nem írtam a blogomba. Hogy miért? Őszintén szólva se kedvem se időm nem volt. Sajnos 1 hete beteg is vagyok, nem vagyok egy orvoshoz járó típus, de most mégis elmentem. A megfázás összes klasszikus tünetét produkálom, és 1 hét után azért írom még mindig jelen időben, mert a hét végi iszogatás után sajnos ismét visszaestem, újra nagyon folyik az orrom és rettenet csúnyán köhögök, és persze a megfázással és betegségekkel járó általános rossz közérzet is jellemző rám. Most szedem ezerrel a C vitamint, a doki által felírt algopirynt, meg iszok a köhögésre is valamit (talán acc600-at). Remélem a héten kikúrálom magam, mivel végre fogorvoshoz is el kellene mennem, sajnos bal alul nagyon érzékennyé vált az egyik fogam,és meg szeretném nézetni, de amíg beteg vagyok, addig inkább várok.

Az elmúlt 3 hétnek a hétvégi voltak azok, amiket inkább kiemelnék. Október 2.-án, pénteken egy Andersenes kajálos-iszogatós-pókerezős estét tartottunk. Mivel én is iszogatni szerettem volna, így az autót az irodánál hagytam, és Rékával közösen Laca segítségét kértem, hogy eljussunk az étteremig. 4 után értünk be, ahol eredetileg a többiek érkezéséig elmúló időt szakdoga formázással kellett volna tölteni. Valamennyire sikerült is ez, de annyira gyorsan elrepült az idő, hogy túl sokra nem mentünk. Kal érkezett elsőnek, majd sorban a többiek is: Volker, Bia, Dave, Hanni, Chubba majd Kori. Nagyon finom vacsorát ettünk, majd szerezve még pár embert az étteremből Balázs társaságában pókereztünk. Kihasználtam, hogy nem autóval voltam, iszogattunk rendesen, én a végére nagyon kellemesen éreztem már magam :) Kori aztán eldobott az irodáig éjjel 3 körül, gyorsan lefeküdtem, másnap pedig 10 körül már haza is mentem. 
 
Rá 1 hétre Kal, Volker és Én elmentünk Kiskunlacházára, ahol egy hétvégét szeretnénk eltölteni. A hely a srácoknak is nagyon bejött, azonban legalább 30 embert kellene ahhoz összeszedni, hogy a nagy házban el is férjünk. Ez apróbb akadályokba ütközik, mivel a szokászos csapat nagy százaléka nem akar - nem tud - nem szeretne, stbstb eljönni. Még próbálkozunk, de a héten nem jön össze a 30 ember, akkor máshova megyünk. Este aztán Volkerrel ismét az Andersen felé vettük az irányt, ahol ismét pókereztünk egyet. Én most szín józan maradtam a kocsival való közlekedés miatt, de így is éjjel 3 körül jöttünk el, majd Volkerék előtt még töb, mint 1 órát beszélgettünk, f5 fele volt, amikor hazafele vettem az irányt.
 
Most hétvégén szombaton ismét egy iszogatós estét szerettünk volna eltölteni. Sógoromat sikerült rábeszélnem, hogy jöjjön el, így szerencsére be is vittek, és haza is vittek. Sokan voltunk, összesen 12en pókereztünk. Az első játékban benne voltam az utolsó kettőben, de a szerencse elpártolt mellőlem, nem sikerült nyernem. A második játszmában viszont nagyon gyorsan kiestem, így a pultnál töltöttem az időmet Réka, Volker és a pultos lányok-fiúk társaságában. Zárás után még csocsóztunk egyet, én Kallal voltam a Péli család ellen, és mivel a srácok bevállalósak voltak pénzben játszottunk, így Kallal végül is jól jöttünk ki a dologból, mivel 2x is nyertünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr671464480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.10.21. 11:52:31

Jobbulást kívánok - sajnos enyhén még nekem is fájdogál a jobb felső rész... azzal nyugtatom magam, hogy biztos még a foghúzás hatására.

Sajnálnám, ha nem jönne össze a Kiskunlacházára tervezett hosszú hétvége - de kevesen tényleg nem lenne érdemes menni, úgyhogy ha mégsem jön össze a megfelelő mennyiség, akkor menjünk máshova, de mondjuk nyáron mindenképpen szervezzünk Lacházára is egy ereszdelahajam típusú megmozdulást, mert nagyon megtetszett a hely.
süti beállítások módosítása