júl
19

Eseménydús hétvége

| Szerző: Gabor1981 | 10:58 pm

Tartalmas hétvégé van a hátam mögött. A hétvége előtti napok a szokásos rendben zajlottak, talán csak annyi az extra, hogy mivel az egész család nyaral a ház körüli teendőket is én látom el, mindezt itthon is és a bátyáméknál is.

Eljött a péntek este, amikor is úgy terveztem, hogy sokáig maradok az étteremben, 2 okból: egyrészt nincs kedvem túl sok időt itthon tölteni egyedül, másrészt új pultos fiú és pultos lány volt műszakban, és sose lehet tudni, mikor történik valami, amihez a segítségem kellett volna.

Hogy az este biztosan kellemen teljen megbeszéltem Kallal, hogy Réka és Ő ellátogatnak hozzám, majd ugyanezt Volkerrel is sikerult lebeszélnem, így négyesben töltöttük az estét. A rengeteg beszélgetés mellett meg is vacsoráztunk, a többiek még desszertet is kértek vanília öntetes palacsinta formájában. Fél1 körül volt, amikor úgy döntöttünk, hogy mindenki haza fele veszi az irányt, mivel szombat estére nagy sütögetés volt tervezve nálam itthon.

Szombat reggel f8 körül keltem, gyors locsolás, kutya-macska-pinty etetés, és 9 körül már a Tescoban voltam. Nagyjából minden volt, amit szerettem volna venni, azonban 1-2 dologért még beugrottam a Metroba majd utána a Spar-ba is. Dél környékén értem haza, amikor is következett a fű nyírás és egy kis rend csinálás a vendégek tiszteletére :)

2 körül kaptam a telefont Balatonról, hogy az egész héten emlegetett vihat odaérkezett, és iszonyat erővel tombol. Kezdtem aggódni, hiszen egy kerti party lényege, hogy a kertben legyen, de mivel itthon még 30 fok fölött volt ekkor még bizakodtam. Nem kellett volna, mert kb.3 óra fele itt is besötétedett, és iszonyatos vihar kerekedett. Amikör f5 felé telefonált Réka, hogy már Érden vannak az eső éppen csillapodni kezdett.

Az első vendégek tehát Réka + Kal + Timi + Wolfi voltak (velük együtt Annára is számítottam, de sajnos Ő végül nem tudott eljönni). Nem sokkal később befutott Bia + Volker + Kori + Chubba is, majd utánuk Hanni + Joe + Brigi + Dave + Laca is megérkezett. A sütögetést végül elkezdtük a kertben, de magát az étkeket a házban ettük meg, mivel az eső hol szemerkélt hol nem. Mire minden hús megsült megérkezett Móni + Szapi is, így a teljes csapat jelen volt a vacsoránál :)

Az este ezután könnyen összefoglalható: megfelelő piamennyiség + jó társaság = táncszőnyeg + karaoke. Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. és bár f4 fele csak azok maradtak akik itt aludtak (Réka + Kal + Bia + Volker), velük még nyomtuk egy kicsit mind az éneklést mind a táncszőnyeget. Hajnali 5 óra fele nyugovóra tértünk, és a megbeszélteknek megfelelően reggel 10kor már ébredtünk is. Kisebb rendcsinálás után elmentünk az általam nagyon hirdetett túrós szívet enni, majd Kal-ék elindultak haza, Én pedig Balatonra vettem az irányt.

Mivel dél fele értem le gyors ebéd következett, majd lefeküdtem aludni és 5kor ébredtem fel. Utána nagyon gyorsan repült az idő, és vacsora után 9 fele elindultam vissza haza. Most körbenézve a lakásban azért lesz holnap még mit csinálnom, de szerencsére túl nagy rendetlenség nincs, hála a reggeli segítségnek amit kaptam :) Remélem mindenki legalább annyira jól érezte magát mind pénteken mind szombaton, mint amennyire én!

Volker blogja, aki szintén írt erről a hétvégéről itt található: http://blog.volker.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr211255630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.07.21. 16:14:39

Tesómmal mi nagyon jól éreztük magunkat - ezúton is köszi a szervezést meg végig mindent ;-)

És persze a linket is köszi :D
süti beállítások módosítása