sze
7

Az elmúlt hét is legalább annyira pörgős volt, mint a nyaralás utáni, sőt, még kevesebb estét sikerült otthon töltenem.

A hétfő és a kedd rohangászással telt: a 2 nap alatt összesen 500 km-t sikerült megtennem kocsival. Ebben persze benne van az is, hogy mindkét nap napközben Érdre is ki kellett szaladnom magamhoz vételezni némi alkoholt, mert az étteremben kifogyott a sör és némi pálinka. Hétfőn azonban csak 2 hordó volt a nagykerben, emiatt kedden vissza kellett mennem. Hétfőn végre DVD-ket is be kellett szállítanom a nagykerbe, tényleg hiányzott már a DVD-k pakolászása és rendezgetése. A nagykerből visszafele jövet beszaladtam Réka bankjába is, mivel Marcsival, a hitelügyintézőmmel volt némi elintéznivalóm. Este még beszaladtam az Andersenbe, majd némi beszélgetés után megpróbáltam kialudni magam keddre felkészülvén (nem sikerült :). Kedden aztán az egész napomat a kocsiban töltöttem: reggel irodába mentem, aztán Rocky (dvd nagyker), Budapest Film (filmkiadó), Select (szintén dvd nagyker), majd Andersen, onnan vissza iroda, aztán következett Érd és a maradék sörös hordók felvétele, Pest fele utazva beszaladtam a Music Budaörsbe (ismét dvd nagyker), majd iroda, és onnan újra Andersen. Közben Kal is telefonált, és meghívott magukhoz estére egy kis összejövetelre. Volkerrel egyeztettem telefonon, hogy 21.10-kor találkozunk a Blahán. Neki haverokkal sörözés volt addig betervezve, nekem egy üzleti vacsora az étterembe. Szinte egyszerre értünk oda a Blahára, majd egy kisebb kerülővel durván 22.00-re odaértünk Kalékhoz, ahol már többen vártak. Egy nagyon kellemes, beszélgetős estét töltöttünk el, ahonnan szintén Volkerrel éjjel 3 körül indultunk haza, illetve én még visszamentem az étterembe egy kicsit dolgozni.

Szerdán a késői lefekvéshez képest korán keltem, 8kor már talpon voltam, és mentem ki a budaörsi dvd raktárba, mivel megjöttek a papírtokos dvd-k, amiket a már említett Selectbe kellett bevinnem. Evvel 12-re végeztem is, így az Imivel megbeszélt 14 órai tenisz simán belefért. Egy kis laza játék után iszogattunk egy keveset, majd Ő haza, és pedig az étterembe vettem az irányt, ahonnan 1-2 órát eltöltvén szintén hazaindultam, mivel bátyámmal elmentünk körbenézni kandalló ügyben amit Balatonra szerettünk volna venni.

A csütörtök nagyon hamar eltelt, leginkább az irodában voltam és a papírmunkát próbáltam bepótolni, amivel eléggé elmaradtam az elmúlt hetek lazasága miatt. Fogjuk rá, hogy sikerült, de van még mit tenni, sok az elmaradásom :)

Pénteken a napom nagy részét az étterembe töltöttem. Dél környékén értem be, ahova Kal és sógora jöttek be ebédelni annyi vinyót magukkal hozva, amennyit egyben még sosem láttam. Az ebéd után Imivel együtt találkoztunk 1-2 emberrel hivatalos ügyekben, majd visszavittem az irodához. 5 óra fele visszamentem az étterembe, ahova Hanni és barátnője jöttek be vacsorázni. Sajnos nem túl sok időt tudtam velük tölteni, mivel elég sok egyéb dolog volt, vendég számban egész biztosan rekordot döntöttünk aznap este. Már este 11 is elmúlt, mire hazaindultunk, hazavittem Hannit, így legalább az autóban sikerült egy kicsit beszélgetnünk, majd én is siettem haza, mivel másnap reggel időre, 9re kellett volna beérnem az étterembe sógorral, mert a villanyszerelővel kellett volna találkoznunk.

Szombat reggelre be is állítottam a telefonom csörgésre (itt jegyzem meg, hogy hétvégén Balatonon hülyeséget mondtam Rékának, mivel valóban a szundi mindig rajta van az ébresztésen, amit viszont nagyon elrontottak, hogy ha egy bizonyos gombot nyomsz meg akkor megy szundira, egyébként kikapcsol az ébresztés, szerintem ennek pont fordítva kéne lennie). A lényeg: 8.30ra kellett volna sógornál lennem, ehelyett 8.33kor keltem... pillanatok alatt rendbeszedtem magam, robogtam Csabáért, végül is 9.20ra valahogy sikerült beérnünk. Miután megbeszéltünk mindent a villanyszerelő Robival és áthelyeztük a TV-t egyik falról a másikra elindultunk megvenni a kinézett kandallót. Az Obi áruházba sikerült beszerezni, bár cső nem volt az összeszereléshez, ami azért önmagában elég vicces... a vásárlás után megebédeltünk, és elindultunk Balaton fele. Kal szülei már 1 hete lent vannak, és a hétvégére az egész család lement hozzájuk, így végül is most mi voltunk lent a vendégek. 4en simán levittük a 140 kilós kályhát, és bár én nagyon akartam fürdeni a Balatonba egyet, ez nem jött össze, hűvös volt. A terveknek megfelelően sógor lefűkaszázta amit le kellett, azonban Wolfi kikapta a fűnyírót a kezemből és letolta az egész kertben a füvet (amit ezúttal is köszönök). Közben Timivel beszélgettem, meglepően gyorsan ment az idő, mivel Kalék egy komplett Dr.House részt megnéztek időközben. A fűnyírás végeztével elkezdődött a csilis bab főzése, közben sógor elkezdett gazolni, én viszont Rékával beszélgettem a kényelmes hintaágyon amibe néha-néha bekapcsolódott Kal is. A bográcsozás végét már nem vártuk meg, gyorsan segítettem még egy kis alkoholhoz juttani a lenti társaságot, majd Csabával haza indultunk. Este aztán nővéremmel bementünk még Andersenbe, megvacsiztunk, iszogattunk, kellemes telt így el az egész nap.

Vasárnap délelőtt leginkább a semmit tevéssel telt, megnéztem 1-2 sorozatot, délután aztán fellelkesültem, hogy itthon is levágom a füvet. Rendes akartam lenni, és gondoltam lefűkaszázom előtte a széleket. Azonban a fűkaszát nem sikerült beindítanom, így mérgemben bedobtam a Partnerbe. Hiba volt, mivel ma reggel derült ki, hogy kifolyt belőle a benzin, így most igen érdekes illatok terjengenek az autómban. Sebaj, a füvet levágtam, és este 8kor beszaladtam az étterembe megnézni, hogy mi van bent. Másfél órát követően hazaindultam, elég fáradt voltam, fürdés után bezuhantam az ágyba. Sajnos az elmúlt hét éjszakáira jellemző, hogy nem sokat tudtam aludni, ez így volt a hét utolsó éjszakájával is, nem tudom mi van velem, remélem, hamarosan nyugodtabb éjszakáim lesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr151367173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása