sze
15

Sajnos idő hiányában a szokásosnál rövidebbre nyújtom a múlt heti összefoglalómat.

A hét első pár napja a szokásos rohanásban telt. Sör szállítás az étterembe, dvd beszerzés az irodának. Keddi nap az ebédnél viszont olyan sokan voltak, hogy be kellett állnom egy picit segíteni, így végre nagyjából megtanultam sört csapolni (bár van még mit tanulnom, mert néha nagyon habzik :) Ha jól emlékszem szerdán Kal jött még be sógorával, egyrészt ebédeltünk egyet, másrészt a kölcsönadott ezer éves notebookom valamiért laza 40 perc alatt bootol fel amit hétfő este Rékával beszélve élőben telefonon keresztül én is megtapasztaltam, így azt próbáltuk megjavítani, sajnos nem sok sikerrel, szerintem a cmos elemét kellene kicserélni, de hogy ez valóban jó megoldás lesz-e még nem derült ki.

Szerdán aztán Kal telefonált, hogy páran lejönnének csütörtökön az Andersenbe, így foglaltam nekik asztalt estére. A legmozgalmasabb napom egyértelműen a csütörtök volt. Délelőtt Imivel lementünk Kiskunlacházára pár éttermi székért. Olyan gyönyörű helyen voltunk, hogy elmondani is nehéz. Közvetlen dunapart, stégek, erdő, kis panzio, stbstb, tényleg kellemes volt. Ráadásul találtunk egy olyan helyet, ahova esetleg télen pár napra le lehetne menni egy nagyobb csapattal (20-25 ember lenne az optimális). Csináltam pár fotót, majd felvetem ezt egyszer a közösbe, hátha össze tudnánk szervezni egy hétvégét. Hazatérve dél környékén a délután első fele nyomtató kereséssel telt, sajnos az irodai régi nyomtatóm tönkrement, így új után kellett néznem. Elsődleges szempont volt, hogy gazdaságos legyen a fenntartása, azaz a toner sokat bírjon és olcsó legyen. Végül is egy HP multifunkciós mellett döntöttem amit az Edigitalnal sikerült is beszereznem. Mivel mindezt már délután 3 fele vásároltam meg, így siettem vissza az étterembe, egyrészt mert Réka beugrott egy capuccinóra, másrészt mert utána jöttek hozzám egy megbeszélésre. 6 óra fele vissza szerettem volna menni az irodába, azonban 1-2 dolog lefogyott, amiket még gyorsan be kellett szereznem. Este f9 magasságában Kalék is megjöttek, Kal, sógora, Kotlár Peti, Volker, és az elejére egy kis beszélgetés céljából Szapi is beugrott. Az este nagyon jóra sikeredett, bár Szapi nagyon hamar elment, a többiek kb.éjjel 1ig maradtak, és elfogyasztottak jópár méter és korsó sört. Volkernek innen is üzenem: semmi gond nem volt :)

Pénteken beüzemeltem az új nyomtatót, és a napom nagy részét az étterembe töltöttem. Így szép lassan elkezdődött a hétvége is. Szombat este Balaton volt becélozva, előtte még volt egy kis családi dolgom, délután beszaladtam a Krúdyba, majd este elindultunk lefele. Elég hűvős éjszaka volt, de a vasárnap szép időben telt el. Füvet nyírtunk, gyomirtóztunk, délben pedig sütögettünk egyet, majd délután 6 fele elindultunk haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr571382954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása