sze
30

Az elmúlt hét első 3 napján teljes mértékben a szokásos dolgokkal foglalkoztam, semmi extra nem történt. Maximum a szerda este említhető, amikor is Balázzsal, a szakács sráccal elmentem a Metróba, ahol is vettünk neki egy laptopot. Nagyon nagy nehézségek árán sikerült Vistát feltelepíteni a notebookra (köszönet érte Dave-nek), bár a Wifi kérdést aznap maradéktalanul nem sikerült megoldanunk. Csütörtökön - miután felhívtam az Acer forróvonalat - kiderült, hogy a Wifi driver rossz volt a CD-n, amit adtak a géphez, de a netről le lehetett tölteni a megfelelő segédprogramot. Így csütörtökre azt is sikerült beüzemelni.

Még a hét elején Kal és Volker kerestek meg, hogy csütörtök este lejönnének egy kisebb baráti társasággal. Csütörtökön azonban kiderült, hogy Kotlár Peti felesége is hivatalos lenne az eseményre, azonban az Andersen nem igazán egy terhes nőnek való hely, szóval végül is elmentek egy másik, cigifüsttől jobban mentes beülős helyre. Helyettük azonban Dave-ek jelentkeztek be, hogy este lenéznének kicsit enni-inni. 8 óra körül értek oda, Hanni, Brigi, Dave és Hanni egyik barátnője, akit nem ismertem. Mivel én már reggel óta bent voltam az étteremben, fáradt is voltam, fájt is a fejem, így 9 óra előtt pár perccel magára hagytam a társaságot. és elindultam haza.

Pénteken Volker igérkezett hozzám, hogy az este folyamán feltesszük az éttermi gépre az Ubuntu oprendszert és egy ingyenes éttermi rendszert. 18.30ra bicajjal meg is érkezett, majd elkezdtük a gép telepítését, közben pedig egy nagyon jót beszélgettünk (ahol is beszámolt az első próbamerüléséről - erről bővebben az Ő blogjában - és meg is beszéltük, hogyha lesz rá lehetőség akkor tavasszal együtt elvégeznénk egy búvár tanfolyamot). A telepítés közben egyeztettem Rékával és Kallal, hogy beugranak vacsizni és iszogatni. 20.15 körül meg is éerkeztek, amikorra is Balázs már pont készen lett az ételekkel: Réka Andersen spagettit evett, mi hárman pedig az étlapon nem szereplő, de nekünk külön elkészített hagymás rostélyost. Közben "persze" nem maradhatott el a péntek esti dráma: elkezdett ömleni a wc-kben a víz, végül is a wc-k elzárásával ideiglenesen megoldottuk a problémát. 21 óra körül megérkezett a társaság ahhoz az asztalhoz, aminél ültünk. Már majdnem szétszéledtünk, amikor szerencsénkre megürült egy asztal, gyorsan el is foglaltuk.  Végül is nagyon jól éreztük magunkat, bár Volker a másnapi lecsófesztivál miatt hamarabb lelépett (11 körül), szerencsére Réka és Kal hajnalni fél2-ig maradtak. Kal csocsózott is párat Balázzsal, Réka pedig megízlelte az almás pite zamatát, ami mellett egy jót sikerült beszélgetnünk - négyszemközt és hármasban is.

Szombaton elsődleges célom volt, hogy minél hamarabb elindulhassak Balatonra. Ez sajnos csak délután 6kor sikerült, de forgalom hiányában nagyon hamar leértem. Lent várt a család: nővéremék a gyerekekkel és anyu. Este szalonnát sütöttünk, és kivételesen nagyon hamar, már este 11 óra fele lefeküdtünk aludni (egész furcsa volt a szobámban az ágyon aludni :) Vasárnap 8 óra fele már talpon is voltam, és egy kis pihengetés és sorozat nézés mellett (Dexter 4.évad 1.rész) nekiálltunk a marha pörköltnek - természetesen bográcsban. Az ebéd után - ami nagyon finomra sikerült - forma1 nézés következett, majd délután 5 órakor el is indultunk haza, mivel én még az estét Pesten, az étteremben töltöttem Krisztával és Attilával.

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr951419633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása