már
20

Régen jelentkeztem, nagyon régen! Meg kell mondjam, kb.másfél hete elkezdtem egy postot írni, csak aznap volt anyu 60.szülinapi ebéde és el kellett indulni az étterembe, majd később nem fejeztem be a hozzászólást!

Megpróbálok mostantól összeszedettebben hozzáálni a blog íráshoz! (sőt, tervezem egy dvd-s blog elindítását, csak ugyebár 4 karakter alatti blog címet nem lehet adni, könnyen kiszámolható, hogy a dvd szó 3 betűből áll. Sebaj, már írtam a blog.hu-nak egy levelet evvel kapcsolatban, bár még nem jeleztek vissza...)

Ami miatt most billentyűzetet ragadtam, mert egyrészt mosolyogtam másrészt szomorkodtam a dolgon: ma megjött a hivatalos papír az ELTE-ről, kirúgtak... Megkaptam az indexem is, végiglapoztam, hát hihetetlen élmény volt, évek óta nem tartottam a kezembe ezt a kis könyvecskét. Meg kell mondjam, rengeteg elégtelen van benne... hogy 4 teljesen elrontott félév után az ötödikben mit is akartam nem tudom, pedig a tárgyak felvételén és a jegyeken látszik, hogy próbálkoztam :)

Őszinten szólva így útolag azt mondom, kellett nekem az a pár egyetemi év, még ha be sem fejeztem. Talán a legfontosabb, hogyha nincsenek azok az évek, akkor Szapival és Kallal soha nem találkoztam volna, azaz ez a remek társaság ami kialakult sosem jött volna létre.

Tökéletes lesz nekem a ZSKF-es diploma is, már csak szűk 4 hét a diplomamunka leadásáig, szóval ezt legalabb befejezem (vagy legalábbis remelem :)

A nagy nosztalgiázásban előkapartam a mobilvinyóm, megkerestem rajta az egyik eldugott könyvtárjában az ömlesztett képek közül az ezer éve készült fotókat, íme a link, nézegessétek, remélem az érintett felek nem bánják, hogy kiraktam :)

http://www.dvdabc.hu/elte/

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr241015004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szapi · http://webrontgen.hu 2009.03.20. 22:19:02

Uhh, el sem hiszem hogy még megvannak ezek a képek. Ha jól emlékszem akkor vetted életed első digitális fényképezőgépét (és nagy szám volt akkoriban). 640x480-as felbontást tudott, és 2 cerkaelemmel lehetett csinálni kb 20 képet :)

Jó kis idők voltak azok, bár elég gázul néztem ki, így belegondolva... :)

Bearanyoztad az estémet! Köszi!

Z Réka 2009.03.20. 22:30:40

Életem első ilyen jellegű hozzászólása lesz ez, de annyira tetszett, hogy muszáj volt regisztrálnom. Nagyon megható volt, amit Kálmiékról írtál, és szerintem ők is ugyanúgy gondolják ezt. De azért szerintem a ZSKF-ről is szép élményeid lesznek :)

Z Réka 2009.03.20. 22:31:46

Ja, és én Szabolcsnak annyiban ellent mondanék, hogy szerintem az idő jót tett mindannyiótoknak :)

volkerpapa · http://volker.hu 2009.03.20. 22:40:12

Így utólag is boldog szülinapot anyudnak. Megható lehetett kézbe venni egy korszakot jelképező keménykötésű dokumentumot.

Amúgy én ezeken a képeken láttalak elöször Téged és Szapit ;-)
Aztán irc-en dumáltunk sokat, majd írkáltam dvd filmekről, hívogattam Szapit amikor "leshutdownoltam a szervert"... szép idők voltak ;-)

Gabor1981 2009.03.21. 00:05:25

Szapi: tényleg, a 2 cerka elem nekem már eszembe se jutott, de igazad van!

Réka: azt hiszem a ZSKF-es pozitiv elmenyeimet nem kell sorolnom, hisz Te ismersz a sulibol mindenkit, es azt is tudod, mennyit jarunk orara :)

Volker: "leshutdownoltam a szervert" - bizony, szep idok voltak :)
süti beállítások módosítása