ápr
11

A szakdoga is készen

| Szerző: Gabor1981 | 9:56 am

Az elmúlt 2 hetem szakdoga körüli viszontagságokkal telt. A suliba többször is be kellett mennem, és találkoznom a konzulensemmel, sőt, még önszorgalomból is bementem a könyvtárba egy könyvért, amiből idézni szerettem volna.

A sok-sok alakítgatás és a kifogások kijavítása után végre megkaptam a becses státuszt: Védésre bocsátható!

Miután az enyémen túl voltam, a tegnapi napon Viki (zskf-es csoporttárs) jött föl Pestre és Laca segítségével (amit ezúttal is köszönök!) megformáztuk az övét is, majd a Soroksári úton találtunk egy olyan szakdoga kötőt, akik nem ragasztják, hanem valóban kötik a dolgozatot. Így Vikiét be is adtuk, az enyémet még ki kell nyomtassam, majd kedden én is beviszem köttetni. Végre ezen is túlleszek, már csak a június 19-et várom, ugyanis akkor fogok államvizsgázni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr241058983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z Réka 2009.04.14. 16:19:18

Miután a mai napon elolvastam a kész munkát, csak annyit tudok mondani: valóban védésre bocsátható! :)

Szapi · http://webrontgen.hu 2009.04.15. 10:09:56

Úgy néz ki lassacskán Te is befejezed az első diplomához (és lehet hogy az utolsóhoz is) vezető utadat... Meg kell hagyni, rögös 10 év volt, de most felteheted az i-re a pontot :)
süti beállítások módosítása