júl
12

Összefoglalás

| Szerző: Gabor1981 | 8:27 pm

Miközben Volker és Szapi blogját olvastam rendszeresen, addig én az elmúlt időszakban nem voltam túl aktív blog írás tekintetében, pedig nagyon sok dolog történt velem az elmúlt időszakban. Sőt, 2 post is megszületett, azokat azonban nem aktíváltam ki, nem is tetszettek meg teljtesen egyiket sem fejeztem be. Most megpróbálok mindent bepótolni.

Az előző postom befejezésenként előszőr is: a stég időközben elkészült, nagyon szép és jó lett, nyáron majd mindenki meglátja aki lejön hozzám Balatonra.

A stég készülése közben áprilisban beadtam a szakdolgozatomat a suliba. Április 15 volt a határidő, és 14én 4 szakdolgozattal a kezemben álltam sorban. Természetesen nem mind a 4et én írtam, hanem Viki, Csilla és Bogi szakdogáját is én adtam le. A beadással nagy kő esett le a szívemről, hiszen 3 éve azon gondolkoztam (mióta elkezdtem a sulit), hogy vajon miről is fog szólni a dolgozatom. Végül a multikat és a kiskereket hasonlítottam össze a kereskedelem és az oktatás szemszögéből (HR-esnek készültem :)

Június elejéig semmi hír nem jött az értékeléssel kapcsolatban, majd az értékelés határideje előtti napon az opponensem felvitte a hik felületre a jegyemet. Előszőr nagyot csalódtam, mert hármast kaptam rá, sajnos eléggé lehúzta több szemszögből is a dolgozatomat, de a konzulensem bíztatott, miszerint valószínű a témám nem nyerte el a tetszését az opponensenk, tanuljak, és nem lesz gond az államvizsgán.

Ekkor azonban már erősen azon gondolkotam, hogy elhalasztom az államvizsgám. Egyrészt a rossz szakdoga jegyem nem hagyott nyugodni, másrészt az új vállalkozás, az étterem nyitása minden percemet elvitte. Ahogy korábban írtam május 1-től kibéreltem az üzlettársammal a Krúdy Gyula utcában egy étterem-sörözőt. Kisebb-nagyobb átalakitásokba kezdtünk, célul a május 15-i nyitást határotuk meg. Ez azonban nagyon nem jött össze, nem tudtuk, hogy rengeteg céggel kell szerződést kötni és mindemellett az önkormányzati működési engedélyre is várni kell. Szóval a május 15ből május 30 lett, majd azt is eltoltuk június 18ra. Június 18án azonban valóban kinyitottunk, és szerencsére a várakozásnál sokkal többen kiváncsiak az új helyre, esténként megtelik a hely.

Az államvizsgám időpontja közben vészesen közeledett, június 26 volt a nagy nap. Addig-addig gondolkotam, amig úgy döntöttem, mégis megpróbálom, veszteni valóm nincs, és hátha sikerül. Így miután esténként hazajutottam az étteremből tanulgattam 1-2 órát (köztudott rólam, hogy nehezen veszem rá magam a tanulásra, leginkább puskázni szeretek a vizsgákon, de egy államvizsgán csak nem fogok rizikózni). Elérkezett a nem várt nap, május június 26án bementem kiöltözve a suliba, majd 11.30 fele sorra kerültem. Nagyjából mindent sikerült megtanulnom amit szerettem volna (minden tételt lerövidítettem 1-2 oldalasra :), így izgulva azért, de reménykedve mentem be. 2 egészen jó tételt húztam, és a 15 perces feleltetés után örömmel jöttem ki a teremből. Az értékelésnél kiderült, nem is véletlenül: ötösre védtem a szakdogámat és ötösre értékelték az államvizsgám is.

Július 3ra hirdette meg a suli a diplomaosztót. Mivel nekem nincs nyelvvizsgám, így nekem ez csak oklevélosztó lett, de nem baj, nagyon szép talárban és sapkában voltunk, jól sikerült az ünnepség nagyon.

Július 4én az egész család elindult nyaralni, csak én maradtam otthon, de ez már évek óta így van, annyi különbséggel, hogy én idén sajnos a munka és a suli miatt nem tudtam külföldre menni nyaralni. Bátyámék Horvátba, nővéremék és anyu Balatonra jöttek nyaralni.

És azért fogalmazok így, hogy jöttek, mert most hétvégére leszaladtam én is hozzájuk, jelenleg itt ülök az asztalnál, nézem a Balatont, és a sok lemaradásom megpróbáltam bepótolni.

Igyekszem ezentúl sűrűbben írni, most már több a szabadidőm is, bár témám eddig is volt, ezentúl is egészen biztosan lesz! Ha korábban nem, akkor a jövőheti érdi kerti sütögétesről biztos fog születni egy post, remélem mindenki ott tud lenni, akit hívtam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr771242334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szapi · http://webrontgen.hu 2009.07.13. 10:53:10

Végre egy poszt :)

Csak azt tudnám, hogy miért mentél egy hónappal a kiírt időpont előtt államvizsgázni... :D

(jún 26 - máj 26)
süti beállítások módosítása